dinsdag 18 oktober 2011

Sneak peak


Vandaag een klein kijkje in mijn huis!
Een tijdje geleden heb ik op een rommelmarkt mooie schilderijtjes gevonden! Ben gek op oude schilderijen met mooie kleuren. Schilderijen van bloemen vind ik vooral mooi. Het maakt mij niet uit of ze geschilderd of geborduurd zijn, als ik er maar meteen weg van ben. De geborduurde pauwen vond ik ook zo geweldig dat ik die ook maar heb meegenomen. Ze hebben allemaal een mooi plekje gekregen aan de muur in mijn slaapkamer. Het jongetje met de vissen had ik al een keer eerder opgepikt in een krinlgoopwinkel in Rotterdam.

In een kringloopwinkel kwam ik onderstaand geborduurd gebed tegen. Was er meteen verliefd op! Het staat nu op een plank tegenover mijn bed, voor als ik niet weet wat te bidden...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten