zaterdag 14 juli 2012

Slagingsfeestje en jurk restyle

Afgelopen donderdag mocht ik dan eindelijk mijn diploma in ontvangst nemen. Het was nog op het nippertje omdat we eerst voor de verkeerde kerk in Utrecht stonden maar ik was gelukkig ruim op tijd voor de uitreiking! Nu mag ik mij officieel 'farmakundige' noemen.
Vandaag werd ik zeer verrast door mijn schoonzussen en moeder voor een heerlijke high tea. Ik zat onwetend op te passen op mijn drie neefjes toen mijn moeder en schoonzussen opeens in de kamer stonden ik mee moest. Kwam mijn broer van boven ook naar beneden.. die zich daar verstopt had. Al met al, ik was echt heel erg blij verrast en de high tea was heerlijk!
Ook kreeg ik nog een geweldig kado, iets wat ik al heel lang wilde; namelijk een paspop!!!




Helemaal blij ben ik ermee! Hoef ik niet telkens zelf alle ge- of vermaakte kleren aan en uit te trekken om te kijken of het past, maar kan ik mijn paspop gebruiken. Helemaal handig als er spelden in het item zitten.. word ik ook minder vaak geprikt. En ik vind het ideaal om mijn ge- vermaakte kleren op te showen. Hier gelijk ook het eerste stuk, namelijk een (oude) jurk van mijn moeder. Hij paste mij prima, maar de 'ruches' aan de mouwen en aan de onderkant vond ik toch wat minder. Ik was zo enthousiast aan het knippen dat ik de linker mouw al had geknipt voordat ik de 'before' foto had gemaakt...

Before

After

Geen opmerkingen:

Een reactie posten