donderdag 17 mei 2012

Snack bag


Om elke dag mijn boterhammetjes mee te nemen naar mijn werk in plastic zakjes is natuurlijk zonde van het plastic en slecht voor het milieu. Dan kan je natuurlijk een broodtrommel meenemen, maar die nemen weer zoveel ruimte in, zeker als je brood al op is. Nu zag ik op het wereldwijde web leuke snack bags die je zo in 20 minuutjes in elkaar heb gezet! (Zoek voor een beschrijving op You Tube naar 'snack bag'.) Super handig, werkt hetzelfde als plastic zakjes behalve dan dat je ze kan wassen en eindeloos kan gebruiken. Ik heb er meteen een aantal gemaakt. De zakjes kan je natuurlijk ook gebruiken voor ander eten of spulletjes. In de zakjes waarin ik mijn boterhammen nu meeneem heb ik een voering gemaakt van een dun soort plastic achtige stof. De stof is eigenlijk een tafellaken die ik had gekocht bij de Euroland.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten