dinsdag 30 januari 2018

Duifjes

Mijn moeder had voor mij, of eigenlijk voor mij dochter, dit schattige stofje gekocht met duifjes. Eerst wist ik niet goed wat ik ermee zou maken omdat grijs voor een jurkje zo grijs is. Maar toen ik het combineerde met dit roze boordstof was ik verliefd en toen ik het patroon voor dit jurkje vond in de winkel zag ik het direct voor me.

Hier is het jurkje halverwege het proces. Ik had nog nooit iets genaaid met deze envelop opening voor de hals maar het is verbazingwekkend eenvoudig om te naaien! Het lastigste was eigenlijk het rokje aan het lijfje rimpelen, vind het altijd een uitdaging om dat mooi gelijkmatig te doen. 



 Het strikje maakt het helemaal af! Zien jullie ook dat het roze terugkomt in de snaveltjes van de duifjes?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten